سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 163
  • بازدید: 43
  • 1403/04/02 - 04:31:15

رئیس مدیریت بحران خلخال مطرح کرد:

بیش از 400میلیارد ریال خسارت در حوادث سیل گذشته

بیش از 400میلیارد ریال خسارت در حوادث سیل گذشته

رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت:بحران آبگرفتگی بیش از 400میلیارد ریال خسارت به دنبال داشته است

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، سید جواد یحیی زاده در جمع بندی آخرین وضعیت آبگرفتگی و بارش های اخیر گفت: بارش اخیر که از روز 27 خرداد آغاز شده است به 250 واحد مسکونی ، تجاری و زیرساختی خسارت وارد کرده است که طبق برآورد ها این خسارات به بیش از 400.میلیارد ریال رسید .

وی ادامه داد:  ازاین رقم خسارت حدود10 میلیارد تومان به واحد های صنفی ، تجاری ومسکونی در شهر خلخال در بخش خصوصی بوده و بیش از 30 میلیارد تومان به مبلمان شهری و سازه های شهری وارد شده که با مکاتبات انجام شده پیگیر جبران خسارات مردم شریف شهرستان هستیم و انشاالله که شرمنده مردم نخواهیم شد.


فرماندار خلخال گفت: با همکاری شورای مدیریت بحران شهرستان خلخال امروز نیز بارندگی بیش از نیم ساعت در بعدازظهر در شهرستان موجب آبگرفتگی معابر شد که الحمدالله خسارتی به واحدها وارد نشد و این درسا یه تلاش اعضای مدیریت بحران بود.


وی افزود: همچنین بارش در محورهای مواصلاتی و راه های روستای نیز خسارت به بار آورد و گل و لای در مسیرهای روستایی وجاده های فرعی موجب اختلال در تردد هموطنان گشت . در مسیر ورودی به روستای خوجین، مسیر ورود به روستای مجره ، خمس و روستای بخش مرکزی با حضور راهداران مسیرها از گل و لای تمیز و تردد آسان و روان امکان پذیر گشت.


به گزارش خبرنگار سلام خلخال بارش ها اغلب در شهرستان خلخال در بعداز ظهر و عصر رخ داده که موجب خسارت به باغات شهرستان خلخال در حوزه زراعی و باغ های میوه شد که فرماندار خلخال از برآورد خسارت ها خبر داد که در روزهای آتی پس ازجمع بندی کارگروه مدیریت بحران شهرستان به اطلاع مردم شریف خلخال خواهد رسید .

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • بیش از 400میلیارد ریال خسارت در حوادث سیل گذشته

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده به‌اضافه دو