سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 162
  • بازدید: 56
  • 1403/04/01 - 14:33:59

امام جمعه خلخال:

باید شور و اشتیاق انتخاب در خلخال احیا شود

باید شور و اشتیاق انتخاب در خلخال احیا شود

امام جمعه خلخال گفت: شور و اشتیاق انتخابات باید توسط افراد و طرفداران این ۶ نامزد در سطح شهر به نحو احسن پیاده سازی شده و با تأسیس ستاد ها و پخش پوستر و دیگر موارد مردم را در فضای انتخاباتی قرار داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام سید رضا قدسی ظهر امروز در خطبه‌ی دوم نماز عبادی سیاسی جمعه به مسئله مهم شور و اشتیاق تبلیغاتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با آغاز یک هفته ای از شروع تبلیغات ریاست جمهوری، شور و اشتیاق آنچنانی در سطح شهر خلخال مشاهده نشده است که این مسئله باید توسط افراد و طرفداران این ۶ نامزد در سطح شهر به نحو احسن پیاده سازی شده و با تأسیس ستاد ها و پخش پوستر و دیگر موارد مردم را در فضای انتخاباتی قرار داد.

وی در ادامه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: از تمامی فعالان این حوزه که مخلصانه و صادقانه در تبلیغ و احیای فرامین الهی در سطح مساجد، هیئات، مدارس تلاش میکنند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

خطیب نماز جمعه خلخال در ادامه به سالروز ولادت امام هادی(ع) پرداخت و گفت: اسلام مساوی با شناخت امام معصوم است؛ از آثار و یادگاری هایی که از امام هادی(ع) برای شیعیان و محبان حضرتش به جا مانده است، زیارت جامع کبیره بوده که این زیارت خود یک امام شناسی جامع را بیان می‌کند.

وی در ادامه به برپایی و احیای عید غدیر خم پرداخت و افزود: برپایی جشن خیابانی گرامیداشت روز عید غدیر، برپایی موکب‌ها و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و... از برکات این روز عزیز بوده و این وظیفه شیعیان و مسلمین است که در احیای این عید بزرگ سهیم شوند و نباید گذاشت به دست فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام قدسی به سالروز شهادت شهید بهشتی و آغاز هفته قوه قضائیه پرداخت و افزود:
یکی از مشکلاتی که در بحث قوه قضائیه وجود داشته و سبب ایجاد پرونده های متعدد در دستگاه‌های قضایی شده است عدم شناخت مردم به قوانین و حق‌وحقوق خود است؛ که این مسئله با مطالعه و شناخت درست قوانین قابل حل بوده و بسیاری از مشکلات و اشتباهاتی که برای افراد ممکن است در جریان رسیدگی به پرونده‌های قضایی پیش آید به راحتی قابل کنترل است.


رئیس شورای فرهنگی در صحبت های خود به مسئله ویژه و مهم حضور حداکثری در انتخابات پرداخت و افزود: یکی از ویژگی ها و پیامدهای مثبت حضور حداکثری در انتخاب کاهش آسیب پذیری به ارکان نظام است که هرچه پشتوانه این نظام با حضور مردم همراه باشد؛ آسیب پذیری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمتر خواهد بود.

وی در پایان به شاخصه های فرد اصلح پرداخت و افزود: یکی از شاخصه های مهم فرد اصلح بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری تقید دینی برتر بر افراد دیگر است، که اگر افراد دارای این خصلت و ویژگی مهم باشند بحث استقلال ملی را سرلوحه اعمال خود قرار داده و وابستگی به کشورهای غربی و اروپایی را راه حل مشکلات کشور نمی‌دانند؛ پس باید افرادی را انتخاب کرد که منافع ملی را در صدر اهداف خود قرار دهند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • باید شور و اشتیاق انتخاب در خلخال احیا شود

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه هشت