سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 158
  • بازدید: 44
  • 1403/03/31 - 10:28:59

نماینده مردم خلخال و کوثر:

احیای روند احداث تونل خلخال به اسالم نیازمند تامین اعتبار است

احیای روند احداث تونل خلخال به اسالم نیازمند تامین اعتبار است

نماینده مردم خلخال و کوثر گفت: تداوم روند عملیات احداث تونل خلخال به اسالم با عنوان تونل الماس نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به نقل از فارس وحید کنعانی امروز در بازدید از تونل در حال احداث الماس اظهار کرد: تداوم روند عملیات احداث تونل خلخال به اسالم با عنوان تونل الماس  نیازمند تامین اعتبار است.

وی با اشاره به گذشت بیش از ۱۰ ماه از آغاز فعالیت ساخت این تونل افزود: اکنون بیش از یکصد متر از تونل حفاری شده و ادامه عملیات عمرانی تونل نیازمند حمایت از سوی مسوولین استانی ذی ربط و اعتبارات ملی است.

نماینده خلخال و کوثر با اشاره به اینکه این تونل پس از اتمام بیش از ۱۰ کیلومتر از مسیر ۶۵ کیلومتری خلخال به اسالم را کاهش خواهد داد، تصریح کرد: مردم شهرستان‌های خلخال وکوثر در مسیر تردد به گیلان و مرکز کشور نیاز به راه ایمن دارد و در مجلس و سطح کلان کشور تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خانه اعتبارات لازم برای سرعت بخشی به این پروژه را اخذ کنیم.

در جریان این بازدید حجت الاسلام سید رضا قدسی امام جمعه خلخال نیز در گفتگو با خبرنگار فارس با تقدیر از دست‌اندرکاران پروژه تونل الماس درجاده خلخال به اسالم گفت: این تونل یکی از حیاتی‌ترین خواسته‌های مردم خلخال برای تردد سهل و ایمن است و قطعا با اتفاق و وحدت مسوولان شهرستان خلخال پیگیری بحث تامین اعتبارات ملی از مسوولان استانی و کشوری خواهیم بود.

سید جواد یحی‌زاده، فرماندار شهرستان خلخال نیز خواستار توجه جدی مسوولین استانی و ملی نسبت به این پروژه مهم و حیاتی شد تا با اختصاص به موقع اعتبارات، پیشرفت مطلوبی در فصل کاری جاری حاصل شود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • احیای روند احداث تونل خلخال به اسالم نیازمند تامین اعتبار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده به‌اضافه پنج