سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 153
  • بازدید: 98
  • 1403/03/30 - 12:08:58

همزمان با استقرار جو ناپایدار هوا؛

سیلاب در خلخال خساراتی را به دنبال داشت

سیلاب در خلخال خساراتی را به دنبال داشت

روز گذشته در پی بارش سنگین باران و تگرگ، سیلاب در سطح معابر عمومی شهر خلخال جاری در سطح جاده‌ها و معابر شده و برای مدت کوتاهی تردد خودروها را متوقف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، روز گذشته در پی بارش سنگین باران و تگرگ، سیلاب در سطح معابر عمومی شهر خلخال جاری در سطح جاده‌ها و معابر شده و برای مدت کوتاهی تردد خودروها را متوقف کرد.

عباس حقی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال گفت: سیلاب در طول زمان بارش در چند نقطه وارد راه خلخال به پونل شده که هم اکنون راهداران در حال پاکسازی راه از وجود سنگ‌ها و گل و لای وارد شده به سطح جاده هستند.

غلامرضا گل مرادی رئیس اداره هواشناسی خلخال هم در گفت و گو با خبرنگار سلام خلخال گفت: بارش ۱۴ میلیمتر باران و تگرگ در کمتر از ۳۰ دقیقه در سطح شهر خلخال موجب راه افتادن سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی در این شهر شد.

حسن نورمحمدی رئیس جهاد کشاورزی خلخال هم در گفت و گو با خبرنگار سلام خلخال گفت: میزان خسارت‌های سیلاب و تگرگ عصر امروز به مزارع گندم و باغ‌های میوه قابل توجه بوده که میزان ریالی خسارت‌ها پس از ارزیابی دقیق به اطلاع مردم خواهد رسید.

 بر اساس آخرین گزارشات سیلاب برای مدت کوتاهی راه ارتباطی خلخال به خوجین در جاده قدیم خوجین را مسدود کرد که با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و لایروبی سطح راه هم اکنون این راه بازگشایی شده و تردد خودروها در آن جریان دارد.

همچنین بارش شدید تگرگ با دانه‌های درشت موجب وارد شدن خسارات به مزارع کشاورزی و باغ‌های میوه شهرستان خلخال شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • سیلاب در خلخال خساراتی را به دنبال داشت

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه شش