سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 152
  • بازدید: 49
  • 1403/03/30 - 07:13:51

مسئول بازرسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

جهاد تبیین در جامعه باید نهادینه شود

جهاد تبیین در جامعه باید نهادینه شود

مسئول بازرسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم؛ پس جهاد تبیین باید به هر طریق در جامعه نهادینه شده و حضور در انتخابات یک احساس مسئولیت سیاسی و اجتماعی و یک واجب عینی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، همایش حماسه انتخابات در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور جمع کثیری از بسیجیان و نوجوانان رأی اولی در سالن ولایت شهر خلخال برگزار شد.

 سرهنگ صالح زارعی مسئول بازرسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال به اهمیت حکمرانی توحیدی در مدار جهاد تبیین و رابطه آن با انتخابات پرداخت و در ادامه گفت: حکمرانی توحیدی از مهم‌ترین مسائل دینی بوده به‌طوری از بدو خلقت انسان و شکل‌گیری جریان حق و باطل این مسئله روزبه‌روز و تا به الان دارای درجه اهمیتی بالایی بوده است.

 وی در ادامه به نزدیکی ایام عید غدیر خم و رخداد مهمی چون انتقال حکمرانی توحیدی از پیامبر اکرم (ص) به حضرت علی (ع) پرداخت و اظهار کرد: جریان غدیر خم جریانی صرف انتخاب جانشین برای ادامه مسیر اسلام توسط پیامبر نبوده؛ بلکه از همه مهم‌تر، ادامه و تداوم جریان حکمرانی توحیدی در مسیر اسلام بود.

 مسئول بازرسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه دشمن همه سعی و تلاش خود را برای حضور کم‌رنگ مردم در صحنه انتخابات صرف می‌کند افزود: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم موجبات تقویت اقتدار سیاسی و اجتماعی نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

 وی با پرداختن به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در طول سه سال خدمت صادقانه رئیس‌جمهور شهید به کشور اظهار کرد: متأسفانه در بیان خدمات شایسته شهید جمهور و دولت سیزدهم بسیاری از میز خطابه‌ها و حتی رسانه ملی صداوسیما نیز کوتاهی کرد.

 سرهنگ زارعی افزود: کاهش نقدینگی در دست مردم، کاهش نرخ رشد بیکاری و تورم، ایجاد تحول بزرگ در نظام مالیاتی و تقویت اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی نظام را از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای بسیار مهم دولت سیزدهم بوده است.

مسئول بازرسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته‌ایم و جهاد تبیین به هر طریق در جامعه باید نهادینه شود اظهار داشت: حضور در انتخابات یک احساس مسئولیت سیاسی، اجتماعی و یک واجب عینی است.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • جهاد تبیین در جامعه باید نهادینه شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه هشت