سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 147
  • بازدید: 58
  • 1403/03/29 - 05:18:31

امام جمعه بخش خورش‌رستم خلخال:

رای دادن جهادی عظیم است

رای دادن جهادی عظیم است

امام جمعه بخش خورش‌رستم خلخال گفت: مسائل کشور در این برهه زمانی بطورخاص ایجاب میکند، با دادن رأی، در این جهاد عظیم سهیم شد و به سهم خویش دشمن را ناامید و از کشور دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، امام جمعه بخش خورش رستم در پیامی به اهمیت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این انتخابات به نام شهید رئیسی است، همانند انتخابات گذشته، خدا را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: شرط رسیدن به بهترین نامزد  نیفتادن در باتلاق تخریب و لجن پراکنی است؛ زیرا این امور منفی مانع افاضات و امدادات ربوبی بوده و خلاف منویات ولی امر مسلمین است‌.

امام جمعه بخش خورش‌رستم تخریب را اصلی غیراخلاقی دانست و بیان کرد: رئیس جمهوری که به کمک هواداران تخریب چی خود، روی کار بیاید، صالح و موفق نیست، تاریخ انتخابات را بخوانیم عبرت بگیریم .

وی در ادامه افزود: کسانی‌که هنری جز تخریب و لجن پراکنی ندارند به دروغ هم متوسل می‌شوند، انسان‌های عاجزی هستند که آبروی خود؛ نامزد خود و ملت ایران را می‌برند.

خطیب نماز جمعه بخش خورش‌رستم خطاب به مردم گفت: مزایا و ترجیحات نامزد مورد علاقه خود را باید شناخت وتبلیغ کرد؛ اگر کاری به نامزد های دیگر نداشته باشیم انتخابات خدا پسندانه ای خواهیم داشت که دشمن به آن غبطه می‌خورد و رشک می برد.

حجت الاسلام و المسلمین علی صفابخش در پایان افزود: به حول قوه الهی با رأی دادن دشمن را محو کرده چرا که مبارزه مقدس و جهاد در راه خدا جهت دفاع از وطن و اسلام برای آرمان ها و حفظ کشور بعضاً با اسلحه، در میدان جنگ با خصم متجاوز باید مبارزه و جهاد کرد؛ اما الان مسائل کشور بطورخاص ایجاب میکند، با دادن رأی، در این جهاد عظیم سهیم شد و به سهم خویش دشمن را ناامید و از کشور دفاع کرد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • رای دادن جهادی عظیم است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت منهای نه