سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 144
  • بازدید: 68
  • 1403/03/28 - 09:23:21

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال عنوان کرد:

جمع آوری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان پویش نذر قربانی در خلخال

جمع آوری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان پویش نذر قربانی در خلخال

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: ۱۰ پایگاه ثابت و سیار و هفت مرکزنیکوکاری در سطح شهرستان خلخال آماده دریافت نذورات مردمی در عید سعید قربان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، منوچهر گنجی به پویش نذر قربانی در سطح شهرستان خلخال به همت کمیته امداد امام خیمنی(ره) شهرخلخال، گروه‌های جهادی و دیگر ارگان‌ها اشاره کرد و گفت: کمیته امداد با اجرای «پویش نذر قربانی» تلاش دارد با کمک خیران، گوشت مورد نیاز خانوار تحت حمایت را تامین کند.

 وی با اشاره به اینکه ۱۰ پایگاه ثابت و سیار در خیابان و میادین اصلی شهر آماده دریافت کمک‌های مردمی در عید سعید قربان هستند، بیان کرد: هفت مرکزنیکوکاری نیز نذورات و مساعدت‌های خیران را دریافت خواهند کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال با اعلام پیش بینی جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه گوشت قربانی با مبلغی بیش از 500 میلیون تومان  برای افراد نیازمند و مستضعف شهر خلخال، گفت: در سال گذشته، مردم نیکوکار خلخال بیش از 400 میلیون تومان به پویش «نذر قربانی» کمک کرده بودند که امیدواریم در سال‌جاری شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی باشیم.

وی ادامه داد: بنا بر آخرین پایش‌ها تا به امروز 25 راس گوسفند جهت نذر قربانی جمع‌آوری شده است که تا ظهر امروز ذبح شده و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

 رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با یاری نیکوکاران بتوانیم برای تمامی خانوار تحت حمایت، گوشت قربانی تامین کنیم.


 انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • جمع آوری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان پویش نذر قربانی در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای هفت