سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 129
  • بازدید: 60
  • 1403/03/26 - 14:33:07

شهردار کلور:

سایت زباله شهر کلور ساماندهی می‌شود

سایت زباله شهر کلور ساماندهی می‌شود

شهردار کلور گفت: این طرح با هدف جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و عدم سرایت زباله ها که تبدیل به یک معضل جدی و عاملی برای اختلال در زندگی شهروندان شده بود؛ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، مرتضی مطهری به طرح ساماندهی و تکمیل سایت زباله شهر کلور اشاره کرد و گفت: این طرح باهدف جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی و عدم سرایت زباله‌ها که تبدیل به یک معضل جدی و عاملی برای اختلال در زندگی شهروندان شده بود؛ در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه به اعتبارات تصویب شده در اجرای این طرح عملیاتی پرداخت و اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و همچنین ۵۰۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی در دست اجرا است.

شهردار کلور با پرداخت به اهداف و اقدامات این پروژه تشریح کرد: ساخت محوطه بزرگ برای تخلیه زباله، احداث دیوار حایل به طول ۲۰ الی ۳۰ متر و ارتفاع پنج‌متر در دو طرف، احداث رمپ و مسیر سازی به طول ۵۰ متر به داخل محوطه، احداث کانال بزرگ به ابعاد ۲۰۰ مترمربع برای مدفون کردن و ازبین‌بردن زباله و مسقف کردن کانال بزرگ جهت جلوگیری از پخش و تخریب دشت و محیط‌زیست و باغات اطراف از اهداف مهم در این پروژه است.

 انتهای خبر/ج

اشتراک‌گذاری

  • سایت زباله شهر کلور ساماندهی می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده به‌اضافه چهار