سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 127
  • بازدید: 60
  • 1403/03/26 - 06:48:48

مسئول دفتر خیریه آبشار عاطفه‌های خلخال مطرح کرد:

اهدای 18 جهیزیه به نوعروسان خلخالی

اهدای 18 جهیزیه به نوعروسان خلخالی

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی و خیریه آبشار عاطفه‌های خلخال گفت: این موسسه در طول سال گذشته و بهار امسال ۱۸ مورد جهیزیه نوعروس‌های بی‌بضاعت و غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی این شهرستان را تامین کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حمیده پالیزوان در مراسم تحویل جهیزیه به نوعروسان گفت: درطول سال گذشته ۱۵ مورد و از ابتدای امسال نیز۳ مورد جهیزیه کامل به ارزش ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ازسوی این موسسه تهیه شده و در اختیار نوعروسان غیرتحت پوشش بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی (ره) خلخال قرارگرفته است.

مسئول دفترنمایندگی بنیاد بین‌المللی و خیریه آبشارعاطفه‌های خلخال ادامه داد: این بنیاد لوازم مورد نیاز ۹ مورد جهیزیه نوعروسان بی‌بضاعت تهیه و خریداری کرده و در آستانه سالروز عید سعید غدیر خم تحویل نو عروسان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این موسسه در دو سال گذشته مبلغ قابل توجهی هزینه مالی را  صرف کمک به نیازمندان کرده است گفت: این هزینه صرف تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان ، تامین جهیزیه نوعروسان ، لوازم تحریر و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند ، پوشاک ، وسایل گرمایشی ، گوشت قربانی ، هزینه‌های درمانی و توزیع هدایای نقدی شد.

وی با تجلیل ازکمک های مالی همه خیرینی که درامر رفع حوایج نیازمندان این بنیاد را یاری می‌کنند افزود: بسیج سپاه ،کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خلخال در امر تامین جهیزیه نو عروسان این بنیاد را یاری می‌کنند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اهدای 18 جهیزیه به نوعروسان خلخالی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای پنج