سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 125
  • بازدید: 63
  • 1403/03/25 - 13:20:20

امام جمعه خلخال:

حضور در انتخابات اقتدار ملی را به دنبال دارد

حضور در انتخابات اقتدار ملی را به دنبال دارد

امام جمعه خلخال گفت: حضور حداکثری در انتخابات اقتدار ملی و سیاسی کشور را به بالاترین سطح خود می‌رساند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا قدسی امام جمعه شهرستان خلخال در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی جمعه به مسئله مهم حفظ حرمت و جایگاه ارباب رجوع در ادارات و دیگر نهاد های دولتی پرداخت و گفت: رعایت حق ارباب رجوع باید از مهمترین خصوصیات اخلاقی تمام کارکنان دولت بوده و در رعایت این مسئله باید کوشا باشند. 

وی در ادامه به هفته جهاد کشاورزی و تلاش‌های قابل تقدیر جهادکشاورزی خلخال اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی جایگاه ویژه ای در رشد اقتصادی منطقه دارد و برگزاری میزخدمت و فعالیت در این حوزه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خلخال در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم کشور یکی از بزرگترین و حساس‌ترین انتخابات را در پیش رو دارند و باید در این رخداد بزرگ ملی حضور حداکثری داشت باشند.

وی با پرداخت به رعایت تقوای سیاسی و اخلاق انتخاباتی در انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: تمامی افراد باید به این نکته دقت کنند که نباید با دروغ و تهمت به افراد و دوستان و نزدیکان خود در حمایت از کاندیدای دیگری اعمال حسنه و خیر خود را با گناه از بین ببرند بلکه باید با ایجاد فضای سالم سیاسی و با تبیین فضای انتخاباتی حضور پرشور و حداکثری را ایجاد کرد.

حجت السلام قدسی ادامه داد: مردم باید با صندوق‌ها قهر نکرده و به حواشی نپردازند بلکه باید در این صحنه بزرگ به اجرای حکم الهی که حضور در انتخابات است پیروی کنند.

وی در ادامه به برکات حضور حداکثری در انتخابات پرداخت و گفت: انتخابات حداکثری برکاتی را برای نظام از قبیل: تولید اقتدا ملی،تثبیت موقعیت نظام،ارتقای ثبات سیاسی افزایش وحد ملی و کاهش آسیب به ارکان نظام و کاهش تهدیدها را به دنبال دارد.

ادامه دارد/

اشتراک‌گذاری

  • حضور در انتخابات اقتدار ملی را به دنبال دارد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش منهای شش