سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 116
  • بازدید: 60
  • 1403/03/24 - 08:58:40

با هدف افزایش و جوانی جمعیت صورت گرفت؛

پویش لبخند مادری در شهر کلور برگزار شد

پویش لبخند مادری در شهر کلور برگزار شد

پویش لبخند مادری به همت بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با همکاری موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود و مرکز جامع سلامت در شهر کلور برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، پویش لبخند مادری به همت بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با همکاری موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود و مرکز جامع سلامت شهر کلور با حضور مسئولین و اقشار مختلف در مسجد حضرت ولیعصر عج شهر کلور برگزار شد.

 در جربان برگزاری این پویش حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر غلامی به مبحث مهم نشاط و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: حضور فرزندان به عنوان نهالان باغ زندگی و شور و نشاط این اعضای نوشکفته همواره گرمابخش محفل بنیان بی بدیل خانه و خانواده است تا جایی که نشاط و پویایی خانواده با حضور فرزندان امری بدیهی و انکارناپذیر می‌باشد.

وی افزود: امروز که پدیده کهنسالی جمعیت در دنیا تبدیل به بحرانی روزافزون در مسیر توسعه کشورها شده است، جوانی جمعیت می‌تواند تبدیل به شاخص توسعه کشورها شود.

همچنین در این برنامهر که به همت بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود و مرکز جامع سلامت شهر کلور تعداد 20 بسته جوایز نفیس به خانواده‌های پرجمعیت و افرادی که از سال 1400 به بعد صاحب فرزند شده اند تقدیر شد.

کلاس های مشاوره، بهداشت و علوم اجتماعی در خصوص جوانانی جمعیت از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • پویش لبخند مادری در شهر کلور برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست به‌اضافه دو